پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

دعوت نامه

1393/10/11 9:51
نویسنده : مامان پانی
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نیه عزیزم

خوبی؟ خوشی؟

چه خبرا؟

من یه خبر ویژه واست دارم

من و بابایی دعوت نامه ای برای دعوت شما  به این دنیای خاکی فرستادیم

ایشا الله که زود به دستت برسه

و صد البته ایشا الله که شما دعوت ما رو قبول کنی و هر چه زودتر صحیح و سالم بیای پیشمون

می بوسمت

ایشا الله که ما قابل باشیم و شما بپذیری

یه چیز جالب تاریخ این دعوت نامه 1.1. 2015 یا 93.10.11 یا 9 ربیع الاول 1436 هستش. 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فرشک
11 دی 93 10:16
به فرشک هم سر بزنید http://farshak.niniweblog.com/post2.php
لذت خاطرات به يادماندني کودکي دلبندانتان
11 دی 93 13:41
با سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزيزم از ثبت روز به روز خاطرات ني ني هاي با مزه خودتان لذت مي بريد.درسته؟؟ حالا ما يک پيشنهاد به يادماندني برايتان داريم براي ديدن اين پيشنهاد به ما سربزنيد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما و کودک دلبندتان
خاطره
17 دی 93 3:34
سلام عزیزم . ممنونم بهم سر زدی .. چشم دیگه سعی می کنم آپدیت کنم . ایشالله جواب فرزندت به درخواست شما بله باه و به زودی زود مامان بشی