پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

ده روزگی

1394/8/20 19:23
نویسنده : مامان پانی
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پانیه نازم

امروز ده روزه شدی.

دیشب هم طبق معمول تا سه بد نبودی و بعدش بیدار.

ساعت ۴ٔ:۴۵ صبح هم نافت افتاد.

صبحی بعد از رفتن داداشی من و شما و بابا یه ساعتی خوابیم.

بعدش حاضر شدیم رفتیم دکتر تا مامان بخیه هاشو بکشه.

شما موندین تو ماشین پیش بابا.

بعد از ظهر از ساعت یک تا شش بی قراری کردی.

بعدش به زور خوابیدی.

پسندها (2)

نظرات (1)

زهرا اسدی
20 آبان 94 20:01
سلام دوست عزیز وبلاگم را آپدیت کردم با مطالب جدید فقط به خاطر تو دوست عزیز اگر خواستی مطالبشو کپی کن برای خودت خوشحال میشم توی ذهن بقیه مطالبم نقش مثبت داشته باشند اینم آدرسش : http://goo.gl/HspNCO اگه اجازه میدی لابه لای مطالبت منم جایی داشته باشم اگر دوست داشتی لینکم کن و برای پیام بزار