پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

مامانی دلم گرفته

1392/11/13 23:33
نویسنده : مامان پانی
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نیه خوشکلم خوبی؟ الهی مامان قوربونت بشه.

مامانی دلم خیلی گرفته

 

دلم از این دنیا گرفته

نی نیه من که جاش تو بهشته نمی فهمه مامان چی می گه

ولی بدوم این دنیا خیلی نامرده

هر روز یه رنگه

هر روز یه جور دیگه گولت می زنه

هر روز بیشتر توش تنها میشی

هر روز دلت بیشتر توش می گیره

نگفتم که بترسی

نه

گفتم که از همین حالا بدونی تو این دنیای رنگارنگ هیچ خبری نیست

واسه اومدن عجله نکنی

بعضی وقت ها دلم واسه یه دختر بور و توپول و چشم آبی آب می شه

اما

 

اما وقتی به خودم نگاه می کنم

وقتی تنهایی هامو می بینم

وقتی گذشته رو مرور می کنم و آینده رو تصور

وقتی هر روز بیشتر از دیروز از عشق نا امید میشم

وقتی می فهم که تو رویاهام غرق شدم

وقتی واقعیت ها رو می بینم

دلم نمی خواد که دختر شی

اگه دختر شدی هیچ وقت نگو می خوام مثل مامانم باشم

هیچ وقت گول دنیا رو نخور

هیچ وقت دل به هیچ کس نبند

حتی به شوهرت حتی به بچت

برو دنبال آرزوهات

از خودت دست نکش

نترس

خودتو دست کم نگیر

به خودت احترام بزار تا بقیه هم بهت احترام بزارن

مامانی اگه می خوای مثل من باشی اصلاً نیا چه دختر چه پسر


 

مامانی نا امیدم

به خدا بگو که یه کم هوای مامانمو داشته باش

بهش بگو مامانم یه کم جرات می خواد یه کم امید یه کم ارزو

بگو مامانم دیگه از خودش هیچی نداره

به جز عمرش، بگو نزار بقیه عمر مامانم بی ثمر بگذره

بگو مامان میگه خدار رو شکر

تنم سالمه

یه زندگی مشترک دارم

یه بچه ی سالم

ولی تنی که چیزی ازش بر نمیاد

زندگی که توش عشق نیست و به روزمره عادت کرده

و بچه ای که از همین حالا از محبتش نا امیدم

بگو خدایا به داد مامانم برس

داره زیر با این همه نا امیدی له می شه

بگو معجزه می خواد

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)