پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

دخملی ۴۰ روز دیگه به دنیا میاد

1394/7/15 20:13
نویسنده : مامان پانی
172 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم سلام

خوبی نازگلم؟ مامان که بهتره.

خیلی هیجان دارم دخترکم نهایتا چهل روز دیگه به دنیا میاد.

همش دارم بهت فکر می کنم.

چه شکلی هستی؟ 

چند روز پیش شب عید غدیر رفتیم واست خرید کردیم.

البته فقط ضروریها رو خریدیم.

خورده ریزها هنوز مونده.

شنبه حالم خیلی بد بود. داشتم از درد می مردم. ساکم رو بستم مدارک مورد نیاز رو هم ورداشتم. داشتم دیگه وصیت می کردم.

داداشی همون روز مریض بود یه باره تبش بالا رفت. اینقدر دستپاچه شدم که درد خودم یادم رفت.

باورم نمی شد. خندم گرفته بود.

ولی خوب خواست خدا هرچی باشه همون میشه.

بمون همون جا و سر وقت خودت به دیا بیا.

بوس

پسندها (1)

نظرات (1)

همراه رایانه
15 مهر 94 21:16
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR