پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

دخملی یک شنبه تو بقلمی

1394/8/7 20:36
نویسنده : مامان پانی
183 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر قشنگم

سفید برفی نازم

خوبی مامان؟ امیدوارم این انقباض ها اذیتت نکنه

خیلی نگرانتم. اخیرا انقباضاتنم خیلی زیاد و شدید شدن.

وقتی شکمم سفت میشه فقط نگران تو می شم.

دکترم واسه یکشنبه صبح نوبت سزارین بهم داده.

یعنی تو ۳۸ هفته. ۲ هفته تخفیف خوردی.

هفته پیش رفتم سونو. وزنت فقط ۲۶۰۰ بود. چرا؟ چرا وزن نگرفتی؟

ایشاالله که وزن موقع تولدت به ۳ کیلو برسه.

داداشی ۳۶ هفته به دنیا اومد با وزن ۳ کیلو.

کاش همه چیز خوب پیش بره.

وای یکشبه دیگه تو بقلمی.

مشتاقانه منتظر بوسیدنت هستم عشق من.

بوس.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)