پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

خانه بهداشت اری واکسن نه

1394/10/9 17:19
نویسنده : مامان پانی
118 بازدید
اشتراک گذاری

امروز باید واسه پایش دو ماهگیت می بردمت خانه بهداشت.

بابا شب کار بود اضافه کار هم وایساده بود.

مونده بودم چیکار کنم اخرش حاضر شدم و راه افتادم.

پایشت انجام شد ولی واکسنت رو چون مسول واکسیناسیون نبود تزریق نکردن.

خلاصه شانس اوردی ولی گفتن فردا ببرش کیلینیک کسایی.

اونجا موقع پایش و بعدش حسابی نق زدی.

شیر می خواستی ولی نه از سینه شیر می خوردی نه از شیشه.

همین جوری بقلت کردم و زدم بیرون.

خدا رو شکر زود اروم شدی و خوابیدی.

ولی دادا کیان امروز واکسنشو تزریق کرد.

راستی دیشب مامانی و خاله معصومه اومدن پیشمون.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیه مامان تبسم
9 دی 94 18:03
سلام دوستای عزیزم ... امیدوارم که حالتون خوب باشه از همه دوستای گلی که الان دارن این پستو میبینن یه خواهشی دارم لطفا کد 18رو به شماره 1000891010 ارسال کنن تا با زیاد شدن رای ها شانسمون برای برنده شدن بیشتر بشه ایشالله ما هم جبرانش میکنیم خجالت ممنونم از همه لطفتونو فراموش نخواهم کرد