پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

فکر کنم چشمت زدم

1394/10/8 4:15
نویسنده : مامان پانی
122 بازدید
اشتراک گذاری

از همون موقع که اخرین پست رو گذاشتم دوباره گریه های شبانت شروع شدمخصوصا

شب بعدش که تا ۷ صبح بیدار بودی

فکر کنم چشم خوردی یعنی خودم چشت کردم.

الان هم گوش شیطون کر خوابیدی. از ساعت ۲ بیدار بودی.

طبق به باور قدیمی بچه ها بعد از چله زمان خواب بیداریشون عوض میشه

یعنی اگه قبل چله روز خواب باشه بعدش شب خواب میشه و بر عکس

شما قبل چله بیشتر طول روز رو بیدار بودی حتی واسه خودم سوال شده بود.

از چند روز قبل از اینکه چهل روزه بشی خوابت به هم ریخت 

کل روز رو می خوابی و کل شب بیدار.

مخصوصا دیروز که کل روز خواب بودی و سر شب هم هرچی دست و صورتت رو شستم که بیدار بشی فایده نداشت.

امیدوار زودتر خوابت تنظیم بشه.

اخر هفته عروسی پسر عموی باباست. من و شما که فکر نکنم بریم.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)