پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

انگار همه چیز ارومه

1394/10/5 15:47
نویسنده : مامان پانی
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم 

دیشب وپری شب بلاخره بعد از تقربیا یک ماه بیقراری اروم خوابیدی.

البته تا ۱۲ بیدار بودئ و از اون ور هم ۵ صبح بیدارباش می زدی.

اصلا اشکال نداره همین که گریه نمی کنی به دنیا می ارزه.

این چند وقت خوب شبر نخوردی و حسابی گریه کردی واسه همین خوب وزن نگرفتی.

امید وارم زود توپول شی.

چند روز دیگه ۲ ماهت کامل میشه ولی هنوز ۵ کیلویی اون هم با لباس.

شبا با فیبر پاهات رو می بندم تا صاف شه ولی توی وروجك از بس لگد می زنی بازشون می کنی.کاش زودتر پاهات هم خوب شه.

چون هر بار می بینموشون دلم خون میشه.

 

این. اولین عکسیه که ازت گرفتم عاشقشم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نقاش کوچولو
6 دی 94 22:47
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین