پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

جواب آزمایش

1394/1/6 15:35
نویسنده : مامان پانی
378 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بلاخره رفتم جواب آزمایشمو گرفتم

خانوم مسئول اونجا کلی تعجب کرد که چرا یه هفته دنبال جواب نرفتم

 

بله همون طور که مطمئن بودم جواب مثبت بود.

بعدش رفتم دفترچه بیمه مو تمدید کردم و بعدش هم رفتم واسه نی نی خرید .

 

 

به فروشند گفتم می خوام رنگش طوری باشه که دختر و پسر هر دو بتونن استفاده کنن

ولی هرچی می اورد رسماً پسرونه بودن

خودش اصرار داشت که اینها پسر دختری ندارن

آخه از آبی پسرونه تر هم مگه هست

آخرش هم این دو تا خریدم

ولی پسرونه شدن

آخه می دونی مامانی گفته این نی نی تون هم پسره

من هم اعتقاد شدیدی به سونوگرافی سنتی مامانی دارم

واسه همین هم دیگه سر رنگ با فروشنده بحث نکردم.

مبارکت باشه

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)