پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

نی نی 8 هفته ای من

1394/1/19 22:14
نویسنده : مامان پانی
177 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی ناز من سلام

امروز بلاخره رفتم سونوگرافی

البته صبح باه رفتیم دانشگاه بعدش رفتیم

یه نیم ساعتی توی نوبت نشسته بودیم و بعدش رفتیم داخل

خیلی هیجان داشتم

خاله فرحناز به همه گفته بود که دوقلو باردارم(الکی)

من همش فکر می کردم نکنه واقعا دوقلو باشی

وقتی دکتر داشت سونو می کرد اولش گفت 8 هفته و یعدش گفت قلبش هم می زنه

بعد گفتم یه قلویه؟

دکتر خندید و گفت آره خندونک

 

 

بعدش دوباره رفتیم دکتر

ساعت 2 نوبت داشتم ولی 12.5 رفتم داخل

(من و این همه خوشبختی محاله)

از اونجا هم رفتیم خونه باباجون

داداشی هم اونجا بود

داداشی تا عکستو دید گفت مامان این چرا گردن نداره؟

چرا دست و پا نداره؟

من هم این قدر زشت و سیاه بودم.خندونکشیطان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)