پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

پانی جونم یک ماهه شد

1394/9/10 21:52
نویسنده : مامان پانی
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

فدات بشم که کم کم داری جلوی چشمام قد می کشی

دیگه یک ماهه شدی

برام می خندی و من کلی ذوق می کنم

چند وقته که نتونستم واست پست بزارم

اخه چند وقته که دل دردات شروع  شده.

پنج شنبه گذشته بردمت دکتر

هر روز از دم غروب به بعد تا معمولا 12 شب یه سره نق می زنی

بعدش اروم می خوابی.

جمهه گذشته هم واسه اولین بار رفتی خونه بابابزرگ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

زهره
20 آذر 94 15:18
سلاااام یک ماهه شدن پانی کوچولو مبااااااااااااااااارک. این دل دردا خیلی طبیعیه عزیزم. چند ماهه دیگه فقط میشه خاطره. امیدوارم که زود زود دل دردهاش خوب بشه. من خیلی وقته آپ کردم عزیزم منتظرتم.
زهره
20 آذر 94 15:21
راستی چرا هیچوقت یه عکس ازش نمیگذارید؟؟؟؟؟؟؟؟