پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

ورود به ماه ششم

1394/4/27 11:31
نویسنده : مامان پانی
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

سلام سفید برفی مامان

خوبی دخترکم عزیزکم ملوسکم

فدات بشم الهی

دیگه وارد ماه ششم شدیدم

امروز هم عید فطره عیدت مبارک.

یعد از ظهر هم عقد پسر داییم مجیده.

چهارشنبه واسه بار چهارم رفتم دکتر. ماه پیش 61 کیلو بودم این ماه هم 61.

دکتر گفت فعلا اشکالی نداره تا ماه بعد.

واسم آزمایش هم نوشت ولی هنوز نرفتم.

دیگه حسابی تکون می خوری. مشت و لگد.

ولی لگنم دردش خیلی بدتر شده. شب ها باید با مکافات بخوابم.

دخترکم هنوز در مورد اسمت به نتیجه ای نرسیدم. قبلا از اسم اوینا خیلی خوشم می یومد ولی حالا دو دلم.

گرما خیلی اذیت می کنه.

پسندها (2)

نظرات (2)

زهره
4 مرداد 94 1:13
منتظر روزهای خوش دختر داشتن باشید. امیدوارم این ماههای پایانی هم با سلامتی کامل بگذرونید. من آپیدم عزیزم.
زهره
18 مرداد 94 15:16
سلام راستی اسم واسه نینی هم انتخاب کردید؟؟؟ تولد دخترم نازنین زهرانزدیکه واسه تولد دعوتید ها ....... آپیدم منتظرم شاد باشید و عاشق