پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

نیمه ی راه رو رفتیم

1394/4/8 17:41
نویسنده : مامان پانی
92 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سفید برفی مامان

سلام دختر چون ابریشم من

خوبی گلم

دو روزه که خیلی نگرانم کردی 

خیلیییییییییییییییییی کم تکون می خوری

مامانی چرا الان که دیگه باید مشت و لگد بزنی

چرا فقط تکون های خیلی ضعیف

دیگه نیمه ی راه رو با هم رفتیم

چهار ماه و نیم یعنی بیست هفته

گلک خوشکلم دیگه حسابی شکمم گنده شده

حتی از زن دایی که این روزها دیگه وارد ماه هشت میشه همه میگن شکمم بزرگتر شده

 

لگنم خیلی درد داره شب ها واقعا به زور می خوابم

ولی طوری نیست چون گلی چون شما دارم.

این لباس واسه داداشیه.

 

مامانی واسه داداشی گرفته بود حالا می رسه به شما.

راستی داداشی این روزها هستی صدات می کنه.

تا میگم آخ میگه نینی لگد زد؟

تشک بازیتو هم به یه جاهایی بلاخره رسوندم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسئول سایت نی نی عکس
9 تیر 94 13:35
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم