پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

انتخاب اسم

1394/6/2 18:24
نویسنده : مامان پانی
109 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل گلم هنوز اسم واست انتخاب نکردم. 

ولی چند تا اسم پیش نهادی هست که دارم روشون فکر می کنم.

از مامانای نی نی وبلاگی ممنون می شم اونها هم نظرشون رو بدن.

1. هستی: اسم انتخابی داداشی

2. زهرا: اسم پیشنهادی مامانی

3. سنا : خاله فرحنار

4. ارشیدا: خاله معصومه

5. نیوشا: بابا

اسم هایی که خدم دستشون دارم:

6. آوینا

7. پانیا

اسم خودم: سارا

اسم بابا: آرش

اسم داداش: ارشیا

 

پسندها (1)

نظرات (3)

همراه رایانه
3 شهریور 94 9:37
همراه رایانه همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه و موبایل تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور : 9099070345 ادرس سایت : WWW.poshtyban.IR
مامان راحیل و بابا مهدی
5 شهریور 94 18:34
سلام ان شاالله که نی نیت صحیح و سالم بیاددپیشت اسمشو یا سنا بزار یا آوینا این 2 تا به اسمای هر 3 تاییتون میاد
مامان پانی
پاسخ
ممنون عزیزم که وقت گذاشتی.
مامانی
23 شهریور 94 14:38
سلام عزیزم اگه می خوای بهم بیان اسم آرشیدا ولی اگه نه هستی خیلی قشنگه به ماهم سر بزن و یادگاری بزار