پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

ورود به ماه هشتم

1394/6/23 10:26
نویسنده : مامان پانی
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم 

خوبی عزیزم

سفید برفی قشنگم

ماه هفتم رو هم پر کردیم و رفتیم توی ماه هشت

گلکم دارم از درد می میرم. خودت از خدا بخواه تا به مامان صبر بده تا تحمل کنه

امیدوارم دخترکم خوب باشه.

دیشب شب خیلی خیلی بدی بود.

می خواستم بیام برات بنویسم ولی بابا و داداشی خواب بودن نخواستم بیدارشون کنم.

الان هم بیرون هستن. رفتن آرایشگاه. آخه چهارشنبه عروسی دخترعموت الهامه.

خدایا کی میشه من هم دخترکم رو عروس کنم.

بهم طاقت بده تا این دردای وحشتناک رو تحمل کنم.

دخترکم برا دعا کن . سالم بمون و سر موقع به دنیا بیا.

دختری خیلی درد دارم.

نمی تونم ناهار درست کنم. دیشب هم شام درست نکردم.

دختری دارم می میرم.

برام دعا کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گوشی کودک
24 شهریور 94 9:00
این گوشی برای بچه ها خیلی خوبه. بیایید تو سایت ببینید و معرفیمون کنید. اگه از اول بچه گوشی داشته باشه طرف گوشی بقیه نمی ره مخصوصا اگه گوشیش جذاب و جالب باشه