پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

هنرنمایی مامان

1394/2/22 15:17
نویسنده : مامان پانی
153 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل خوشکلم

خوبی؟

یک شنبه بلاخره رفتم آزمایش های سلامت جنین رو دادم.

ایشالله که مورد خاصی نباشه.

این روزها حالت تهوعم خیلی خوب شده

معده دردم هم خوب شده

ولی عوض کمرم حسابی درد می کنه

لگنم هم درد می کنه

ولی همین که تو هستی هیچ اهمیتی نداره.

این تشک بازی رو توی نت دیدم و عاشقش شدم.

 

خلاصه بعد از کلی فکر آستین ها رو بالا زدم و خودم شروع کردم به دوخت و دوز.

زیاد نمی تونم بنشینم ولی کم کم دارم تمومش می کنم

این هم از عکسش تا به حالا:

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان زهره
27 اردیبهشت 94 14:44
سلام. عکس تموم شده ی اینکار زیبا رو هم لطفا بگذارید. من که خیلی مشتاقم ببینم. من آپ کردم عزیزم منتظرم.
مامان زهره
5 خرداد 94 0:35
سلام. ممنون که اومدی پیشمون. نینی چطوره؟ پدر بزرگ نازنین هم به لطف دعاهای شما بهتر هستند. ممنون که به فکرش بودید.