پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

چکاپ سوم

1394/3/17 18:20
نویسنده : مامان پانی
110 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت 2 نوبت دکتر داشتم.

ظهر دایی اومد داداشی رو برد خونه باباجون و ساعت یک هم با بابایی رفتیم مطب.

فکر می کردم نهایتاً نیم ساعت بیشتر طول نکشه چون آخر وقت نوبت گرفته بودم.

ولی یک ساعت بیشتر توی نوبت نشستم.

بعدش معاینه و شنیدن صدای قلب نازت.

همه مشکلاتم رو یادداشت کرده بودم تا با خانم دکتر درمیون بزارم.

امید وار بودم که برام سونو بنویسه ولی گفت حالا زوده یه دو هفته دیگه باید بری. در عوض گفت که برم آزمایش های غربال گری دوم رو بدم.

حسابی خورد توی ذوقم.

به بابا گفتم فردا فقط واسه تعیین جنسیتش می رم دکتر.

توی مطب خانم ها می گفتن که هزینه سونو چهارصد درصد افزایش پیدا کرده. الان زنگ می زنم اگه راست باشه بی خیالش می شم و تا سی ام صبر می کنم.

ساعت سه و نیم خونه بودیم.

ساعت چهار هم دایی داداشی رو اورد.

هفته پیش خاله شهلای من رفته بود زیارت امام رضا.

این هم سوغاتی شما که داداشی همراه خودش اورده بود.

 

پسندها (2)

نظرات (1)

همراه رایانه
28 تیر 94 10:44
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای (به صورت شبانه روزی ) تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir