پانیاپانیا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
داداشیداداشی، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
زندگی من و بابازندگی من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

شیرین گندمک من

سونو آنومالی+جنسیت

1394/3/30 14:30
نویسنده : مامان پانی
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم

الهی مامان فدات بشه

بلاخره شنبه شد و رفتم سونو

همون مرکز سونوگرافی رفتم که واسه داداشی رفته بودم.

بابایی ما رو رسوند و بعدش رفت سراغ کارای پیش دبستانی داداشی. قرار شد کارم که تموم شد زنگ بزنم بیاد دنیالمون.

ساعت 9.5 اونجا بودم ولی تا 11.45 توی نوبت نشستم.

بلاخره نوبتم شد و رفتم داخل.

آقای دکتر تا دستگاه رو گذاشت روی شکمم دلم بدجور درد گرفت. ولی بعدش آروم شد.

همین طور که داشت سونو می کرد گفت sex  قلبم اومد توی دهنم و بعدش گفت female 

وای باورم نمی شد تو دختر مامانی

تو دختری خیلی خوش حال شدم.

اصلا باورم نمی شد. ولی واقعیت داشت من دختر دار شده بودم.

 

 

به اولین کسی که خبر دادم مامانی بود آخه بنده خدا ده بار زنگ زده بود. بعدش خاله معصومه زنگ زد و بعدش دوستم هاجر.

جواب رو گرفتم اومدم بیرون زنگ زدم بابایی بیاد دنبالمون. تا بابا بیاد این سرهمی رو هم واست خریدم.

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
1 تیر 94 0:37
من عااااااااشق بچم!!!!!!!! با اینکه 19 سالمه ولی همین الان راضیم بچه داشته باشم خدا براتون حفظش کنه